Известие

Collapse
No announcement yet.

Огънати пинове на ЕКУ-то.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от nblagoev
    Не знам дали точно тук трябва да попитам, ама като се говори за ресет на ЕКУ-то...
    ...
    ...Та какъв ми е случая: смених еку заедно с имобилайзер и сега като запаля ми свети лампата на инжекциона, перката на радиатора работи постоянно, колата държи постоянни 1500 об/м и като дам газ дави и гасне... Пробвах да ресетна еку-то по описания по-горе начин, ама промяна няма... Със старото еку проблеми нямах - работеше нормално... Има ли някой идея какъв може да е проблема?
    Защо си решил да го сменяш като не ти е правило проблеми

    Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от cassillas
      Първоначално публикувано от nblagoev
      Не знам дали точно тук трябва да попитам, ама като се говори за ресет на ЕКУ-то...
      ...
      ...Та какъв ми е случая: смених еку заедно с имобилайзер и сега като запаля ми свети лампата на инжекциона, перката на радиатора работи постоянно, колата държи постоянни 1500 об/м и като дам газ дави и гасне... Пробвах да ресетна еку-то по описания по-горе начин, ама промяна няма... Със старото еку проблеми нямах - работеше нормално... Има ли някой идея какъв може да е проблема?
      Защо си решил да го сменяш като не ти е правило проблеми
      Там е работата, че правеше...блокира ми имобилайзера!
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
      Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
      Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
      Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

      Comment


      • #18
        Това било диаграмата на пиновете - A10 is for reprogramming ECU.
        - pins A10 - programming connector
        - A28 no connected in this version.
        Може би съм извадил късмет че тия пинове не са могли да окажат някакво сериозно влияние.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от valjo
          ... опсува ни едно хубаво и каза дет не разбираме да не пипаме ... и те така

          а ние това го направихме с цел да "ресетнем ЕКУ-то" де, операция която всеки алфист прави в неделята .... вадене и слагане на буксата.....
          Чест и почитания, в неделята моя милост се отдава на угодни за душата и тялото действия или бездействия, ама чак "вадене и слагане на буксата"...

          Туй ми звучи като рестартиране на Windows, ама що малтретирате горките Алфички. То си има доктори и за тях.
          Това с буксата ..., ако на път Ви изненада нещо, светнат чекове и т.н. Ама тъй безпричинно - не стоплям нещо. Подскажете каква е целта?

          Comment

          Working...
          X